۱ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

سند ۴۴۰۰ هکتار زمین دولتی در اصفهان صادر شد

سند ۴۴۰۰ هکتار زمین دولتی در اصفهان صادر شد

اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم و محدوده استان اصفهان بین سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تحصیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاری قرآن در خصوص وضعیت تأمین زمین و تحصیل اراضی در سال‌های ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲، اظهار کرد: در سال‌های فوق تلاش‌های لازم برای تحصیل اراضی ملی و موات داخل محدوده و حریم استان اصفهان انجام شده است.

وی افزود: در مجموع در بازه زمانی سه ساله، بیش از چهار هزار و ۴۰۰ هکتار زمین ملی و موات در داخل حریم و محدوده تحصیل شد که از این میزان افزون بر چهار هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم و مابقی داخل محدوده بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، تحصیل اراضی ملی و موات داخل حریم ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار بوده، گفت: تحصیل این اراضی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب بیش از یک هزار و ۳۰۰ هکتار و ۲۳۰ هکتار بوده است.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم اراضی تحویل و تحول شده با اداره کل منابع طبیعی استان افزون بر ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار بوده که بیش از یک هزار هکتار در سال ۱۴۰۲، پنج هزار هکتار در سال ۱۴۰۱ و بالغ بر ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۰ انجام شد.

قاری قرآن با اشاره به اقدامات در راستای تثبیت مالکیت اراضی دولتی استان و پیشگیری از زمین خواری، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ لغایت پایان سال ۱۴۰۲ در مجموع بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ فقره سند تک برگ اخذ شده که بخشی از آن مربوط به تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک برگی بوده است.

کد خبر 6143134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صبا IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      آخی بگو تغییر کاربری از منابع طبیعی به مالکیت